Po skončení kariéry se tento fenomenální sportovec vrhl s podobným úsilím do podnikání a překvapivě zatím zkazil, na co sáhl... V prvním podnikatelském projektu Dominika Haška, značce oblečení Dominátor, utopil přes sto milionů korun a celé podnikání skončilo nakonec krachem. Lidé, kteří chtěli Dominika po Naganu minimálně na Hrad za prezidenta České republiky, asi nepochopili, že za pořádné značkové tričko si musí pořádně připlatit...
A nyní to vypadá, že Dominikovi jeho Češi opět nerozumí! Přitom jeho další projekt vypadal skutečně zajímavě. Jde o speciální nápoje Smarty. "Black" varianta vás prý podrží ve chvílích, kdy se potřebujete vyhnout takzvaným záchvatům únavy. Varianta "White" zase "organismus šetrně stimuluje, harmonizuje a připravuje ho překonat únavu, a to bez nepříznivých důsledků typických pro různé nakopáváky“. Na přípravě chuti obou drinků se sice Dominik osobně účastnil, podle jeho vlastních slov však po půl roce snažení prosadit se na trhu i tento projekt výrazně prodělává. Dominik Hašek zatím prodal jen necelých 40.000 plechovek nápoje, naštěstí do tohoto projektu prý slavný hokejista napumpoval pouze několik milionů korun.
Podle našeho názoru není problém ani tak v kvalitě samotného nápoje, jako spíše v marketingu. Například distribuční cesta, kdy se nápoj prodává pouze v několika vybraných restauracích nebo barech a vůbec se neobjevuje v nějakém větším obchodním řetězci, je dost nepochopitelná... Světýlkem na konci tunelu snad může být to, že se nově objeví Smarty i na čerpacích stanicích Shell a Benzina. Druhým kamenem úrazu může být samotný design plechovky, přeci jenom u nápoje (250 ml) za 50 korun bychom čekali na obalu něco stylovějšího a lákavějšího než siluetu divně se křenícího lišáka...
Uvidíme, s čím přijde Dominik do třetice, rozhodně může investovat bez problémů do různých projektů i nadále, jen za svou kariéru v NHL si totiž vydělal více než miliardu korun.